این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد

شناسنامه نشریه

 صاحب امتیاز
  • دانشگاه آزاد اسلامی
مدیر مسئول
  • دکتر سعید موسوی
سردبیر
  • دکترکامران نجفی
مدیر داخلی
  • مهندس ندا نادری
دبیر اجرایی
  • مهین ایمانی
اعضای هیات تحریریه
  • دکتر رمضانی
  • دکتر کیانی
  • دکتر حمیدی
  • دکتر زارع
  • دکتر کریمی

فایل های مورد نیاز

آمار

تعداد دوره‌ها
2
تعداد شماره‌ها
2
تعداد مقالات
9
تعداد نویسندگان
30
تعداد مشاهده مقاله
1974
تعداد دریافت فایل اصل مقاله
631
نسبت مشاهده بر مقاله
4
تعداد مقالات ارسال شده
9
تعداد مقالات رد شده
0
درصد عدم پذیرش
0 %
تعداد مقالات پذیرفته شده
0
درصد پذیرش
0 %
تعداد داوران
1
مشاهده نمودار آماری

1
2

شماره جاری

مقاله پژوهشی علوم انسانی
علوم انسانی
1. ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی در دانش‌آموزان دوره متوسطه

مسعود مرادی، حمیدرضا خاکی

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی ویژگی­های روان‌سنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی (ALCS) در دانش‌آموزان دوره متوسطه صورت گرفت. جامعه پژوهش شامل کلیه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهرستان‌های اردکان و میبد بود ک بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی علوم انسانی
علوم انسانی
2. اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانش‌آموزان

مرجان سعیدی، فرهاد قهرمان

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری دانش­آموزان دختر دوره­ی اول متوسطه انجام شد. این پژوهش از نوع مطالعات نیمه آزمایشی با طرح پیش­آزمون- پس­آ بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی علوم انسانی
علوم انسانی
3. رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای ادراک خود

محمدرضا نجفی، کبری جمشیدی

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی نقش واسطه‌گری ادراک خود (ادراک کنترل و همانندسازی با مدرسه) در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی (بیزاری از تحصیل و مدرسه‌گریزی) دانش‌آموزان بود. جامعه آماری این پژوهش شا بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی علوم انسانی
علوم انسانی
4. اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری

سحر محرمی

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی (نیمه تجربی) و با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با یک گر بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
5. تأثیر بازی های رایانه ای بر رفتار و روابط اجتماعی نوجوانان

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  در ابتدای این تحقیق، یک مقدمه کلی شامل تعریف بازی های رایانه ای و تأثیر این بازی ها در قلمرو رفتار و روابط اجتماعی آورده شده است. هدف از این مقاله، بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر رفتار روابط اجتماع بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
1. اثربخشی آموزش‌ هوش سازمانی بر بهره‌وری سازمانی و جامعه‌پذیری سازمانی در کارمندان دارای استرس شغلی

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 1 - سال 1396
چکیده
  هدف از پژوهش حاضر اثربخشی آموزش‌ هوش سازمانی بر بهره‌وری سازمانی و جامعه‌پذیری سازمانی کارکنان دارای استرس شغلی بود. روش پژوهش آزمایشی طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل بود. نمونه پژوهش شامل 40 کا بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
2. تأثیر بازی های رایانه ای بر رفتار و روابط اجتماعی نوجوانان

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 1 - سال 1396
چکیده
  در ابتدای این تحقیق، یک مقدمه کلی شامل تعریف بازی های رایانه ای و تأثیر این بازی ها در قلمرو رفتار و روابط اجتماعی آورده شده است. هدف از این مقاله، بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر رفتار روابط اجتماع بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
3. آموزش‌های زیست‌محیطی در مدارس، ضرورت‌ها، چالش‌ها و راهکارها

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 1 - سال 1396
چکیده
  آموزش یکی از مؤثرترین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعه‌ی هر کشور است به گونه‌ای که در قوانین اساسی و بنیادی همه کشورهای جهان جایگاه ویژه‌ای دارد و یکی از كاركردهاي اساسي نظام‌هاي آموزش و پرورش، آموزش همگا بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
4. تاثیر آموزش الکترونیکی بر انگیزه پیشرفت و خلاقیت دانش آموزان

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 1 - سال 1396
چکیده
  هدف پژوهش حاضر تاثیر آموزش الکترونیکی بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت بود. این پژوهش از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل دانش آموزان پسر پایه ششم بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
5. تأثیر بازی های رایانه ای بر رفتار و روابط اجتماعی نوجوانان

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  در ابتدای این تحقیق، یک مقدمه کلی شامل تعریف بازی های رایانه ای و تأثیر این بازی ها در قلمرو رفتار و روابط اجتماعی آورده شده است. هدف از این مقاله، بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر رفتار روابط اجتماع بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
6. ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی در دانش‌آموزان دوره متوسطه

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی ویژگی­های روان‌سنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی (ALCS) در دانش‌آموزان دوره متوسطه صورت گرفت. جامعه پژوهش شامل کلیه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم شهرستان‌های اردکان و میبد بود ک بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
7. اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی (نیمه تجربی) و با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با یک گر بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
8. رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای ادراک خود

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی نقش واسطه‌گری ادراک خود (ادراک کنترل و همانندسازی با مدرسه) در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی (بیزاری از تحصیل و مدرسه‌گریزی) دانش‌آموزان بود. جامعه آماری این پژوهش شا بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)
مقاله پژوهشی مهندسی
علوم انسانی
علوم انسانی
9. اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانش‌آموزان

کاربر همایش نگار، فروغ خواجه پور

دوره 1 شماره 2 - سال 1397
چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری دانش­آموزان دختر دوره­ی اول متوسطه انجام شد. این پژوهش از نوع مطالعات نیمه آزمایشی با طرح پیش­آزمون- پس­آ بیشتر

مشاهده مقاله | اصل مقاله (0.00)

معرفی نشریه

صفحه اصلی شامل چندین مکان برای ورود اطلاعات می باشد .
مثلا این مکان برای معرفی مجله در نظر گرفته شده است .

ما به این مکان ها جعبه می گوییم .
جهت تغییر محتوای جعبه کنونی و سایر جعبه ها به آدرس زیر بروید :
مدیریت سایت > صفحه اصلی > جعبه ها

نحوه ثبت نام در مجله

همانطور که می بینید این جعبه نصف اندازه جعبه های قبلی است !

برای این مورد در قسمت موقعیت جعبه ها ، این جعبه را انتخاب کنید و موقعیت نمایش را وسط/راست قرار دهید !

دبیرخانه مجله

این جعبه آخرین جعبه صفحه اصلی نیست !
شما می توانید هر تعداد جعبه که نیاز داشتید به صفحه اصلی اضافه نمایید .

بهتر است به ازای هر جعبه صفحه ای وجود داشته باشد که اطلاعات آن جعبه در آن صفحه نیز وجود داشته باشد تا قابلیت آدرس دهی اطلاعات حفظ شود .
برای مثال بر روی عنوان این جعبه کلیک کنید !